Zgłaszanie problemów
Aplikacja posiada wygodne w użyciu narzędzie do zgłaszania błędów i problemów. Dzięki zgłoszeniom możemy szybko naprawić lub usprawnić działanie systemu. Tworząc zgłoszenie prosimy o jak najdokładniejsze opisanie problemu, a także o określenie w jakich okolicznościach wystąpił oraz jak można go powtórzyć.
Wysłanie zgłoszenia
Aby wysłać zgłoszenie należy:
Dla aplikacji wstępnej:
- Przejść do widoku zgłaszania problemu klikając ikonę Zgłoś problem
znajdującą się w prawym górnym rogu okna aplikacji, zaraz obok przycisku do minimalizowania okna.
Dla aplikacji wstępnej aplikacji ucznia, która podczas instalacji nie została oznaczona jako mogąca pracować bez obecności aktywnego nauczyciela:
- Kliknąć przycisk
, znajdujący się w lewym dolnym rogu okna aplikacji.
- Z wyświetlonego menu wybrać pozycję
Zgłoś problem.
Dla aplikacji nauczyciela:
- Przejść do widoku zgłaszania problemu klikając ikonę Zgłoś problem
znajdującą się w prawym górnym rogu okna aplikacji, zaraz obok przycisku do minimalizowania okna.
Dla aplikacji technika:
Przejść do widoku zgłaszania problemu klikając ikonę Zgłoś problem
znajdującą się w prawym górnym rogu okna aplikacji, zaraz obok przycisku do minimalizowania okna.
W wyświetlonym oknie jak najdokładniej opisać swój problem.

- (opcjonalne) Zaznaczyć opcję "Chcę podać adres e-mail w celu kontaktu w sprawie zgłoszenia".
- W odblokowanym po zaznaczeniu opcji polu tekstowym wprowadzić swój adres e-mail.
- Kliknąć przycisk Wyślij zgłoszenie.
W przypadku zaznaczenia opcji "Chcę podać adres e-mail w celu kontaktu w sprawie zgłoszenia" przycisk Wyślij zgłoszenie będzie zablokowany, do momentu podania prawidłowego adresu e-mail.