Skip to main content

Zgłaszanie problemów

Aplikacja posiada wygodne w użyciu narzędzie do zgłaszania błędów i problemów. Dzięki zgłoszeniom możemy szybko naprawić lub usprawnić działanie systemu. Tworząc zgłoszenie prosimy o jak najdokładniejsze opisanie problemu, a także o określenie w jakich okolicznościach wystąpił oraz jak można go powtórzyć.

Wysłanie zgłoszenia

Aby wysłać zgłoszenie należy:

Dla aplikacji wstępnej:

  • Przejść do widoku zgłaszania problemu klikając ikonę Zgłoś problem znajdującą się w prawym górnym rogu okna aplikacji, zaraz obok przycisku do minimalizowania okna.

Dla aplikacji wstępnej aplikacji ucznia, która podczas instalacji nie została oznaczona jako mogąca pracować bez obecności aktywnego nauczyciela:

  • Kliknąć przycisk , znajdujący się w lewym dolnym rogu okna aplikacji.
  • Z wyświetlonego menu wybrać pozycję Zgłoś problem.

Dla aplikacji nauczyciela:

  • Przejść do widoku zgłaszania problemu klikając ikonę Zgłoś problem znajdującą się w prawym górnym rogu okna aplikacji, zaraz obok przycisku do minimalizowania okna.

Dla aplikacji technika:

  • Przejść do widoku zgłaszania problemu klikając ikonę Zgłoś problem znajdującą się w prawym górnym rogu okna aplikacji, zaraz obok przycisku do minimalizowania okna.

  • W wyświetlonym oknie jak najdokładniej opisać swój problem.


  • (opcjonalne) Zaznaczyć opcję "Chcę podać adres e-mail w celu kontaktu w sprawie zgłoszenia".
    • W odblokowanym po zaznaczeniu opcji polu tekstowym wprowadzić swój adres e-mail.
    • Kliknąć przycisk Wyślij zgłoszenie.
Uwaga

W przypadku zaznaczenia opcji "Chcę podać adres e-mail w celu kontaktu w sprawie zgłoszenia" przycisk Wyślij zgłoszenie będzie zablokowany, do momentu podania prawidłowego adresu e-mail.